datorie…

Daca ai intrat astazi pe blogul meu sa vezi ce/daca am mai postat ceva, inseamna ca ceea ce incerc sa fac nu e zadarnic.

Iti multumesc pentru asta!

A scrie aceste randuri, pentru mine, este mereu o provocare. Nu e simplu deloc. Cine a scris macar o data cred ca ma intelege…

Intotdeauna am crezut intr-o lume mai buna. Chiar daca ca nu sunt un optimist innascut cred ca trebuie sa ofer din ceea ce am primit, am invatat si descoperit, de la/in viata.

Am responsabilitatea macar de a incerca sa fac asta.

Nu stiu daca e normal sa fie asa, sau e doar produsul nebuniei mele, dobandita prin viata, familie, educatie, lectura sau pasiune, insa dupa o saptamana de liniste sunt pregatit sa o iau de la capat: sa incerc!

Daca prin ceea ce sunt, ceea ce fac, ceea ce zic, ceea ce scriu, ceea ce simt… pot ajuta pe cineva, o sa continui sa fiu EU si sa ajut prin asta!

Dupa 7 zile de repaos, 2214 km petrecuti la volan (niciodata suficienti pentru a-mi potoli pasiunea), 3 tari tranzitate si admirarea aproape a tuturor formelor de relief posibile, impreuna cu gandurile mele (chiar si sub razele soarelui torid si/sau pe stradutele interminabile putin circulate)… ma simt mult mai bine.

Iar cand dimineata te trezesti si citesti in primul ziar, ca la aproximativ 30 minute dupa ce ai trecut printr-un anumit loc, un individ ucrainian a adormit la volan si a intrat pe contrasens lovind 2 masini care circulau regulamentar, cauzand moartea a 2 persoane si ranirea altor 5… iti dai seama ca viata nu inseamna doar a respira si a manca.

Si daca nu ai avut cateva zile libere in aceasta vara, nu mai pierde timpul. Vacanta e un castig, niciodata timp pierdut!!!

Iar daca tacerea e un raspuns si vocea tacerii e doar un zambet, inseamna ca si zambetul trebuie sa capete glas intr-o zi, ca sa fie totul clar.

https://mariantomablog.wordpress.com/2015/08/03/daca/

Suntem datori cu o viata, nu doar cu o moarte. Prima datorie e cea mai dificila. A doua vine pur si simplu si ne scapa de toate.

Leave a Reply

