Multumesc mama

Draga mama,

Astazi este ziua ta.

Te-am sunat imediat ce m-am trezit si imi pare rau ca nu sunt fizic alaturi de tine.

Dimineata nu am fost foarte vorbaret la telefon pentru ca eram somnoros, insa atunci cand ti-am zis La multi ani, mama!” am simtit cum te-ai bucurat. Rostind aceste cuvinte si eu m-am emotionat, pentru ca am ajuns la varsta la care si inteleg ceea ce zic.

In general sunt zgarcit in a aduce laude, insa astazi vreau sa fac o exceptie.ghiocel

Esti o mama minunata cum oricine si-ar dori.

Ai avut mereu rabdare cu mine si ai simtit orice tulburare interioara a mea, incercand sa ma ajuti. Nu m-ai sufocat cu reguli, intrebari si sfaturi; insa ai fost mereu langa mine.

M-ai lasat sa inteleg EU “de ce”.

Mi-ai acordat mereu dreptul la intimitate, decizie si alegere, iar alaturi de tata m-ai ajutat sa invatat sa aleg asumandu-mi responsabilitatea alegerilor.

Am inteles de curand ca cei mai dificili ani pentru tine (in ceea ce ma priveste) au fost 10;   de la 13 ani, si pana am trecut de 23, perioada cand am fost irascibil, enigmatic si schimbator. Acum constientizez nebunia acelei perioade si incerc sa invat ceva din trecut.  Cand ne amintim de aceasta perioada zambim, iar momentele mele de sinceritate in care iti marturisesc: “Nu stiu cum m-ai suportat!” iti aduc bucurie si liniste.

Ma iubesti neconditionat si ai avut mereu incredere in mine; poate mai multa decat am avut eu.

Mama, iti multumesc din suflet pentru ceea ce esti!

La multi ani, mama! Te iubesc!

Leave a Reply

